Friday, June 17, 2011

hobby baru AQue mau buat



Assalamualaikum
buat semua yang memang ndak pernah rindu AQue
walaupun di mana anda sekalian berada AQue
memang ndak kisah pun
lalalalalalala
2. perkara di atas adalah dirujuk,
hahahaha macam buat surat rasmi plak siap merujuk merujuk kepada 
tajuk yang ingin AQue bentangkan
petang ini tapi itu pun memang AQue tau
yang kamu semua bukan ambek kisah sangat pun
kan kan kan kan kan
tapi ko kisah ka ndak kisah AQue
tetap jugak nak bagitau yang
AQue sudah membuat satu perancangan
jangka masa pendek
iaitu sepanjang cuti
yang akan berlangsung dengan jayanya
awal bulan7 ni
walaupun memang hakikatnya AQue
memang sudah lama cuti tapi ada kontrak yang ingin AQue
langsaikan dengan Kampus AQue tercinta ini
so berbalik kepada hobi..aque ingat
mau penuhkan masa AQue
di rumah nanti dengan men'design
ceh ceh ceh ceh ceh
betul ka juak spelling nya tu?
membuat baju untuk blog aque
.....
tabiat ni macam timbul balik selepas
dulu2 tyme muda2 kan aque
suka buat baju maen DYE  
sampai bermacam2 ragam punya baju...
kira manual lah..pakai tangan sendiri
kreativiti sendiri dan juga tenaga sendiri..
walaupun sekarang ini sudah ada SERVIS PRINTED BAJU 
kan kan kan...hehehehe for more information about this hobby
nanti AQue bagitau dalam entry yang lebih kurang sama cuma ada tambah2
lagi pic..hehehehehehe
lalalalalalalala






7 comments:

  1. waw! nice idea! ba, apa lagi... kasi jadi! hehe >_<

    ReplyDelete
  2. memang mau d kasih jadi udah ni...hehehehehe..just wait and see..lalalalalala

    ReplyDelete
  3. cayala jie.. ko bulih ba tu.. ^_^.v..

    ReplyDelete
  4. nah, jiji kasi tunjuk taring suda..
    kehkehkeh

    ReplyDelete
  5. yvonne~ hehehehe ok duh!

    aki~ hahaha thankz..tengah dalam progress ni..hehehehe

    samizul~ hehehehehe senyum jak ko memanjang bro

    kakanya wani~ manada taring wei..ko jak tu yang btaring..aque ada geraham jak...hahahahhaa

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts