Wednesday, January 5, 2011

ayam jantan aque pelihara mula bertelur !!!!!!

AQue Happy!
AQue happy!
AQue happy!
itulah perkataan yang ingin sekali Aque laungkan
saat ini....
akhirnya permohonan
aque membuahkan 
hasil.....
______________________________

mau tau apa sebab 
aQue happy?

jeng jeng jeng!



benda ni lah buat aque gembira sangat2.
walaupun aque belum confirm
diterima untuk mendapat
kerjaya dalam government.
tapi sekurang2 nya aque
dipanggil untuk
buat pemeriksaan
fizikal untuk jawatan
pembantu penguatkuasa.
kira sama juak lah dengan 
interview askar @ tentera.

actually last monday aque
dapat panggilan dari beliau aque
bagitau ada surat sampai
dari sekolah....
aque ingat macam biasa lah bil2 @ surat2
iklan bagi bisnes aque buat.
rupanya dari spa
pasal benda ni...
bila tengok2 balik
rupanya surat tu dah lama 
kena hantar tapi baru sampai kat aque..
tengok date nya punya punah 
harapan aque 28disember2010.
aque sudah terlepas seminggu..
arrgggghhhh!!!!
macam mau gila ni...
tapi bila fikir balik...
rasanya memang bukan rezeki aque.
mau buat macamana...
tapi aque masih ndak puas hati selagi
aque belum tau kata putus lagi
pasal aque ingat yang aque bukan
sengaja pun mau melewat2kan
benda ni kan?
so pagi tadi aque minta tolong lah ngan
carlvin@ Bun untuk bawak aque 
pegi pejabat Spa kat putrajaya.

sampai jak sana aque
tanya lah dengan harapan yang
interview ni still buka...
then ada pakcik jaga kaunter cakap
selamba
" dekat pintu depan tu ada notis. ko ndak tau baca ka?"
dalam hati memang mau jugak menjawab
tapi aque waras lagi tyme tu...
lagipun aque ingat beliau aque
penah cakap yang kalau orang tua
cakap benda yang bukan2 dengan kita..
kena sabar jak..pasal benda tu mungkin ada 
betulnya...
bila ikut fakta dan situasi tadi pagi tu
memang kira aque jugak lah memang salah masuk2 jak ndak tengok notis..
okay..sambung cerita tadi.. 
aque pegi lah baca apa notis dekat 
pintu...

_____________________

TEMUDUGA  UNTUK JAWATAN
PEMBANTU PENGUATKUASA N17
PADA 31DISEMBER2010
DITANGGUHKAN KEPADA 12&13 JANUARI 2011
DI TEMPAT YANG SAMA SEPERTI DALAM SURAT.
__________________________________________

then aque pegi lah bagitau pakcik tu
yang kes aque ni lewat surat sampai..
dia cakap ko datang jak nti next week
asal bawak jak smua dokumen yang di minta 
dalam surat yang ko dapat..

apapun aque kena prepare 
dalam seminggu ni dari semua aspek
fizikal dan mental
untuk join interview sebegini
untuk kali ke dua..
_________________

wish me luck ya??


salam

AQuezyezye

14 comments:

  1. waaah..
    tahniah!!

    baru2 ni aku dpt tmuduga imigresen,
    lbih kurang la tu kan. hehehe....
    taaaapi nda cukup tinggi.. hahaha..
    mmg taw suda dr awal x cukup,
    tp pigi jugalah...

    bha,wish u luck ah..
    hari tu kami fizikal sma pancaindera ja.
    kecergasan tu belari2 tu.. hihi

    ReplyDelete
  2. tQ...hehehehe aq dulu dah penah pegi ujian utk pengambilan navy..dah lepas smua tp last2 d suruh balik pasal aq ckp still study lg..hahahahaha..insyaAllah next week bley lepas tu ujian..huhuhuhu

    ReplyDelete
  3. congrats z...bah..ada masa, blnja2 di kadai kupi..hoho

    ReplyDelete
  4. buli bha klu ko buzz....hehehe TQ

    ReplyDelete
  5. Astaga... sy ni suma fail ni! Suda la XL, rabun jauh lg... adeh...

    ReplyDelete
  6. onn~ hehehehe sabar jak..bukan rezeki kali..huhuhuhu

    ReplyDelete
  7. gdluck jijie ^^
    klau dpt krja
    jgn lpa blnja sy k
    eskrim pn jd la
    kekekkee

    ReplyDelete
  8. ok bha nieja..jangan kan aiskrim...ais batu pun aque blanja ko nti..hahahahha

    ReplyDelete
  9. congrate zizi... napa ku nda tnmpak post ni ah.?? JPJ bai ni... hoho.. cograte again..~ =)

    ReplyDelete
  10. jaiddddddddddd....ko memang...cmana lah ko mau nampak post aque klu ko malar mengacau c keciq jak..hahahahaha apapun wish me luck 12hb nti...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts